Mina sidor & Felanmälan

mina sidor kan du göra felanmälan, lämna intresseanmälningar samt få tillgång till dina personliga sidor.

Logga in här>>

Information vid felanmälan

När du som hyresgäst anmäler en arbetsorder är vårt mål att hjälpa dig med felet snabbt och smidigt. Därför är det viktigt att du också hjälper oss att få tillgång till lägenheten och dina kontaktuppgifter.

Nyckel i tub:
Är du inte hemma hela dagarna är det enklast för oss och våra entreprenörer att du lämnar en nyckel i tuben vid lägenhetsdörren.
Då går vi in och fixar felet och hänger tillbaka nyckeln på plats utan att vi behöva ringa dig för att boka tid.
Om du meddelat att det finns nyckel i tub är det väldigt viktigt att den hänger på plats tills felet är fixat. Kommer vi eller våra entreprenörer dit och nyckeln saknas får inte du hjälp och vi åker på en onödig kostnad, sk bomkörning. En kostnad som vi tyvärr måste fakturera vidare på Dig.

Tips! Låt alltid en nyckel hänga i tuben så behöver du inte fundera på om du kom ihåg att hänga dit den eller inte!

Hyresgäst hemma:
När du säger att du är hemma när vi kommer, fundera gärna till en extra gång. Är du ALLTID hemma, eller kan det vara så att du ibland skall handla, springa ner i tvättstugan eller ta en eftermiddagsfika med grannen?
Då kommer inte vi eller våra entreprenörer in hos Dig och vi får en sk bomkörning. En kostnad som du måste stå för.

Tips! Använd nyckel i tub i stället. Vi ringer alltid på innan vi går in, så är du hemma hinner du öppna. Är du inte hemma får du hjälp ändå.

Ring innan:
Vill du att vi skall ringa innan och boka en tid är det extra viktigt att kolla att vi har rätt telefonnummer till dig. Kolla det i samband med att du anmäler felet.

Information

Logga in på Mina sidor >>